جدیدترین یورو – تولید ناخالص داخلی آلمان تنها 0.1 درصد در سال 2024 مشاهده شد، یورو/دلار آمریکا تحت فشار

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • به گفته پنج موسسه اقتصادی پیشرو، اقتصاد آلمان در حال مبارزه است.
  • دو کاهش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا قبل از تعطیلات اوت؟

نحوه معامله EUR/USD را با راهنمای رایگان ما بیاموزید

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله EUR/USD

به گفته پنج مؤسسه تحقیقاتی اقتصادی پیشرو، اقتصاد آلمان در مشکل است و انتظار می‌رود در سال 2024 با بیشترین حاشیه رشد کند. این موسسات تغییر خود را در تولید ناخالص داخلی آلمان در سال جاری تجدید نظر کرده اند، “به طور قابل توجهی با کاهش 1.2 درصدی به 0.1٪ در مقایسه با گزارش پاییز خود.” دولت آلمان اخیراً پیش‌بینی رشد سال 2024 خود را به 0.2 درصد کاهش داد و یکی از مقامات گفت که اقتصاد این کشور در «آب‌های ناآرام» است. اقتصاد آلمان در سه ماهه سوم 2023 0.3 درصد و در سه ماهه چهارم 0.2 درصد کاهش یافت.

پیش بینی اقتصادی مشترک بهار 2024

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، زمان واقعی را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

انتظار می رود بانک مرکزی اروپا (ECB) نرخ استقراض خود را 25 واحد پایه در نشست سیاست گذاری 6 ژوئن کاهش دهد و با توجه به قیمت گذاری فعلی بازار، ممکن است در ماه جولای، پیش از فصل تعطیلات آگوست، مجدداً کاهش یابد. اقتصاد آلمان به بانک مرکزی اروپا نیاز دارد تا سیاست پولی محدودکننده فعلی خود را به شدت باز کند تا بتواند در نیمه دوم سال رشد کند.

image1.png

EUR/USD در حدود 1.0815 معامله می شود که کسری بالاتر از پایین ترین سطح دو برابری اخیر 1.0800 است. دلار آمریکا در روزهای اخیر دوباره قدرت خود را به دست آورده است و ترکیبی از دلار قوی / یورو ضعیف احتمالاً به زودی شاهد این پایین ترین سطح اخیر خواهد بود. در زیر اینجا، 1.0787 قبل از پایین ترین سطح اواسط فوریه که در کسری زیر 1.0700 دیده می شود، مورد توجه قرار می گیرد.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

image2.png

نمودارها با استفاده از TradingView

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 54.96 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 1.22 به 1 است. تعداد معامله گران در کل معاملات خالص 5.09 درصد بیشتر از دیروز و 3.17 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران لانگ به کوتاه مدت 1.22 به 1 است. نت-شورت معامله گران 1.29 درصد بیشتر از دیروز و 3.11 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران دارای قیمت خالص هستند، EUR/USD را نشان می دهد قیمت ممکن است به سقوط ادامه دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 14% -5٪ 5%
هفتگی -2٪ 1% 0%

نظر شما در مورد یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/euro-latest-german-gdp-seen-at-just-0-1-in-2024-eur-usd-under-pressure-20240327.html