آشنایی با ۵ استراتژی مدیریت ریسک در ارزهای دیجیتال ارزدیجیتال | persianforexacademy

هر چند که این مقاله بخشی از آموزش می‌باشد و برای تبدیل شدم به یک تریدر و سرمایه گذار شما می‌بایست دوره آموزش ارز دیجیتال محمد فاموریان را تهیه کنید. چرا که این دوره مفاهیم ابتدایی تا پیشرفته در رابطه با ارز دیجیتال را در بردارد و برای کسانی که در بازار ارزهای دیجیتال سود کمی کسب می‌کنند یا در حال درجا زدن می‌باشند، بسیار مناسب است. از طرفی دارای نکاتی و تکنیک‌هایی می‌باشد که در هیچ جای دیگر آن‌ها را نخواهید پیدا کرد و همچنین برای افرادی که مدت زیادی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند نیز مناسب می‌باشد چرا که حاوی نکات طلایی می‌باشد. مشهورترین و گران قیمت‌ترین ارزدیجیتالی که بعد از بیت کوین وجود دارد، اتریوم می‌باشد.

  • این نوع راهبرد بر اساس یک سری قوانین و معیارهای از قبل مشخص شده ایجاد شده و برای مشخص کردن تصمیمات معاملاتی به کار گرفته می‌شود.
  • با اینکه معامله‌گران هیچ دخالتی در روند انجام معاملات ندارند، سود قابل توجهی به دست می‌آورند.
  • در صورتیکه که این خطوط موازی باشند یک کانال یا پرچم Flag را شکل می‌دهند.
  • چرا بررسی و پیگیری دارایی‌ها مهم است؟ زیرا باید سبد شما یک سبد متنوع و متعادل باشد که برای این کار دو راه وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
  • استراتژی های این ربات تحلیلگر را بررسی کنید، و سپس اقدام به تهیه پنل یکساله این ربات نمایید.

تجربه 45 ساله گروه HYCM سبب ارائه خدمات قابل‌اطمینان و معتبر به مشتریان جهانی شده و شهرتی بی‌نظیر پیدا کرده است. این کارگزاری امکان معامله در طیف گسترده ای از دارایی ها با حداقل اسپرد ممکن و امکان انتخاب نوع حساب متناسب با سبک تجاری مورد نظر مشتری را ارائه می دهد. در این مرحله، شما اطلاعات اولیه مورد نیاز برای استفاده از هر یک از این استراتژی‌ها را برای خود دارید. این استراتژی‌ها اگر به درستی استفاده شوند به شما کمک می‌کنند تا احتمال سوددهی در معاملات خود را افزایش دهید.

  رزمایش بزرگ چین اطراف تایوان، واکنش پکن به تکرار مداخله جویی آمریکا

متوسط هزینه دلاری (Dollar-Cost Averaging)

دومین صرافی معتبر که در ایران فعالیت می‌کند صرافی والکس می‌باشد، این صرافی توسط تیمی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران ایجاد شده است و چیزی بالغ بر 86 هزار کاربر فعال دارد. این صرافی دارایی تیم پشتیبانی قوی می‌باشد که پاسخگویی مشکلات شما می‌باشند، اما از طرفی کارمزد بالایی دارد که این کارمزد معمولاً بین 0.2 و 0.4 درصد می‌باشد که این کارمزد بر اساس فعالیت شما در 3 ماهه اخیر اندازه گیری می‌شود. برای شروع معاملات و ثبت سفارش در وبسایت واکس برابر با 100 هزار تومان می‌باشد که از صرافی نوبیتکس کمتر می‌باشد. صرافی نوبیتکس یکی از برترین صرافی‌های ایرانی می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1396 شروع کرده است و برای شروع فعالیت در این صرافی شما باید احراز هویت کنید که طی کردن مراحل آن کمی مشکل می‌باشد.

هفت استراتژی برای خرید و فروش روزانه

بازار اسپات بازاری نقدی می‌باشد که در آن دارایی‌های افراد به صورت لحظه‌ای خرید و فروش می‌شود که نام دیگر این بازار، بازار لحظه‌ای نیز می‌باشد. در این گونه از معاملات خریدار از طریق ارزهای فیات یا دارایی‌های دیگر هزینه را به شخص فروشنده پرداخت می‌کند. افراد به امید این که دارایی‌هایی که خریداری می‌کنند در آینده با رشد قیمت روبرو خواهند شد وارد این معاملات می‌شوند و همچنین افراد می‌توانند از طریق فروش دارایی‌های خود و سپس خریداری آن در زمان افت قیمت نیز سود کسب کنند. در این بازار جایی برای درنگ و تامل کردن نمی‌باشد چرا که در لحظه ممکن است قیمت آن دسخوش تغییر شود از این رو هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت بازار در حین اجرای سفارش شما تغییر نکند. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید 5 بیت کوین را دارید، اما در حال حاضر فقط 2 بیت کوین عرضه شده است، شما می‌بایست بقیه آن را با قیمت دیگری خریداری یا سفارش دهید. بد نیست برای تکمیل کردنآموزش ارز دیجیتال آنلاینبه بررسی شباهت‌های بیت کوین و اتریوم بپردازیم.

  Gold Prices Rise, but Fed Chair Powell Will Likely Keep Life Difficult for XAU/USD

تجزیه و تحلیل

مجله خبری پرشین فارکس قیمت‌ها منجر به نوسانات شدید شد؛ همراه اوج‌ها و فرودهای فراوانی که تریدرها می‌توانستند از آن سود ببرند، زیرا رمزارزها به سوی پایین‌ترین سطح خود روند نزولی داشتند. در پایین ترین سطح خود، بیت کوین از دلار به 3200 دلار سقوط کرد؛ که این امر نشان می‌دهد نوسانات قیمت در کلاس دارایی های آینده چقدر شدید خواهد بود. این روش یکی از روش‌های درآمد از ارز دیجیتال است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. به طوری که کشورهای بزرگ و قدرت‌مند دنیا، ماینرهای زیادی را برای ماین کردن اکثر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم تهیه کرده‌اند. همانطور که در اول صفحه آموزش ارز دیجیتال آنلاینخواندید حتما متوجه شدید که اکثر ارزهای دیجیتال بر روی یک دفتر کل توزیع فعالیت می‌کنند.

http://changanblog.ir