آموزش استراتژی فارکس روزانه 50 پیپ در معاملات | persianforexacademy

مجله خبری پرشین فارکس قابل توجه تقاضا برای خرید طلا باعث میشود تا در کمتر از چند ثانیه نوسان فوق‌العاده شدیدی را بر روی قیمت آن شاهد باشیم. اما احتمالاً این سوال در ذهن شما به وجود آمده که در چنین مواقعی چگونه می توانیم از افزایش قیمت طلا به سود برسیم و روی آن ترید کنیم. در این بخش سعی داریم تا اخبار اقتصادی و سیاسی جهانی را در دسته بندی های مختلفی برای شما معرفی کرده و در نهایت تاثیر آنها را بر روی نمودار قیمت طلا مورد بررسی و آنالیز قرار دهیم.

استراتژی فارکس HFT

این به معنای آن است که تمام معاملات در یک نشست معاملاتی باز و بسته می‌شوند. راهبرد معاملاتی سود ده ‘۴-۵ و خروج’ در ۹ مورد از مجموع ۱۰ معامله موفقیت آمیز ظاهر می شود. شما می توانید از جوایز ارزنده و پاداش های (بونوس ها) جالب لایت فارکس استفاده کنید و برنده آخرین مدل از گجت های هوشمند، خودرو و خانه رویایی شوید!

معرفی و بررسی چند استراتژی مهم بازار فارکس

در صورتی که خط روند صعودی در تایم فریم ۱۵ دقیقه به سمت پایین شکسته شود و همزمان در تایم فریم ۵ دقیقه شاهد پولبک قیمت به خط روند باشید می توانید وارد معامله فروش در طلا شوید. معمول ترین و سریعترین روش های به کار گرفته شده برای ترید در بازار طلا را می توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم. بدون شک استراتژی ترید روند محور را می‌توان به عنوان ساده ترین استراتژی فارکس نام برد.

استراتژی اسکالپینگ(نوسان گیری)

بازار فارکس در چهار مرکز تجاری اصلی لندن، نیویورک، سیدنی و توکیو گسترده شده است. الگوی فراکتال خود از پنج شمعدان تشکیل شده است و نشان می‌دهد که قیمت در کجا تلاش کرده است تا بالاتر یا پایین‌تر حرکت کند. یک فراکتال باید یک میله مرکزی داشته باشد که بالاتر یا پایین تر از دو میله در دو طرف آن باشد. اصلاحات فیبوناچی برای شناسایی مناطق حمایت و مقاومت، با استفاده از خطوط افقی برای نشان دادن این سطوح کلیدی استفاده می شود.

  پیش بینی هفتگی طلا: رانندگان صعودی XAU/USD از بین می روند

http://changanblog.ir

الگوی فارکس به سبک پشوتن مثلث صعودی حدود چهار هفته طول خواهد کشید و بیش از 90 روز پایدار نخواهد ماند. خطوط MA در طی روند صعودی یک منطقه پشتیبانی خواهد بود و در طی روند نزولی نیز مناطق مقاومتی وجود خواهد داشت. در داخل و اطراف این منطقه است که می توان بهترین موقعیت ها را برای استراتژی معاملات روند پیدا کرد. برای این استراتژی، معامله گران می توانند از پرکاربردترین الگوهای معاملات عملیاتی مانند شمع های غوطه وری ، حرام و چکش استفاده کنند. امیدوارم هر شخصی به این باور برسد که آموزش صحیح و پایبندی به دانسته‌ها، باعث افزایش سودآوری می‌شود.

  • توجه به این نکته ضروری است که اسکالپینگ برای همه انواع معامله گران مناسب نیست و معامله گران باید به دقت ارزیابی کنند که آیا اسکالپینگ برای آنها و سبک معاملاتی آنها مناسب است یا خیر.
  • آنها از الگوریتم های پیچیده برای تجزیه و تحلیل داده های بازار و انجام معاملات به صورت خودکار، اغلب در کسری از ثانیه استفاده می کنند.
  • اسکالپینگ برای موفقیت نیاز به سرمایه قابل توجهی دارد و معامله گران باید بتوانند استرس ناشی از تصمیم گیری سریع و مدیریت تعداد زیادی از معاملات را کنترل کنند.
  • قبل از شروع استفاده از استراتژی Bladerunner، مهم است که مطمئن شوید بازار در حال روند است.
  • جنبه‌ی منفی اهرم این است که شما همینطور ممکن است به مقدار بیشتری از حالت عادی ضرر کنید و در نتیجه به بروکر خود مبالغ بالایی را بدهکار شوید.
  • دوره برگزاری یک معامله نوسانی می تواند از چند روز تا چند هفته متغیر باشد.
  توافق جدید تجاری نیوزیلند با آسه آن و استرالیا