افزایش دلار آمریکا در حالی که پاول هاوکیش می شود. تنظیمات بر روی EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD

بیشترین خوانده شده: چشم انداز بازار و تحلیل احساسات: نقره، NZD/USD، EUR/CHF

دلار آمریکا (DXY) در روز سه‌شنبه با افزایش بازدهی خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت و اسکناس 2 ساله در فاصله قابل توجهی از سبقت گرفتن از سطح روانی 5.00 درصد قرار گرفت. پاول، رئیس فدرال رزرو، پویایی بازار فعلی را با اعتراف در مجمعی در واشنگتن تقویت کرد که پیشرفت در کاهش تورم کند شده است و فشارهای شدیدتر قیمت، عدم اطمینان جدیدی را در مورد زمان کاهش نرخ‌ها ایجاد کرده است.

نظرات پاول نشان می‌دهد که سیاست‌گذاران به زمان بیشتر و داده‌های بهتری نیاز خواهند داشت تا اعتماد بیشتری نسبت به چشم‌انداز تورم کسب کنند، قبل از اینکه سیاست‌های خود را محدود کنند. این واقعیت که هزینه‌های استقراض برای مدت طولانی‌تری بالاتر می‌ماند، باید برای دلار آمریکا صعودی باشد، به‌ویژه که سایر بانک‌های مرکزی کلیدی، مانند بانک مرکزی اروپا و بانک انگلستان، شروع به نزدیک‌تر شدن به کاهش موضع خود کرده‌اند.

با کنار گذاشتن تحلیل بنیادی، بخش بعدی این مقاله بر بررسی چشم انداز فنی برای سه جفت ارز دلاری آمریکا متمرکز است: EUR/USD، USD/JPY و GBP/USD. در اینجا، آستانه‌های قیمتی بحرانی را که می‌توانند به‌عنوان حمایت یا مقاومت در اواخر این هفته عمل کنند، تشریح می‌کنیم – سطوحی که برای مدیریت ریسک مؤثر و موقعیت‌یابی استراتژیک ضروری هستند.

جلوتر از منحنی بمانید و قدرت تجارت خود را بهبود بخشید! دانلود کنید یورو/دلار آمریکا پیش بینی برای یک مرور کلی از چشم انداز فنی و بنیادی این جفت.

پیش بینی EUR/USD – تحلیل فنی

یورو/دلار آمریکا در روز سه‌شنبه به از دست دادن زمین ادامه داد و شکست نزولی روز دوشنبه (1.0635) را تأیید کرد و نشانه‌ای برای ضعف بیشتر بود. فقدان مناطق حمایتی قابل مشاهده در اطراف سطوح فعلی، احتمال لغزش به سمت پایین ترین سطح سال 2023 نزدیک به 1.0450 را افزایش می دهد.

برعکس، اگر EUR/USD بازگشتی داشته باشد و آستانه 1.0635 را پس بگیرد، مقاومت در 1.0700 پیش بینی می شود. افزایش بیشتر در اینجا می تواند توجه را به 1.0725 معطوف کند. خرس ها باید استوارانه از این سقف فنی محافظت کنند. هر گونه شکست ممکن است باعث افزایش به سمت میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه شود که نزدیک به 1.0820 قرار دارد.

نمودار اقدام قیمت یورو/دلار آمریکا

تصویری از یک نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد

علاقه مند به یادگیری نحوه موقعیت یابی خرده فروشی می تواند USD/ را شکل دهدJPYمسیر حرکت؟ راهنمای احساسات ما نقش ذهنیت جمعیت را در پویایی بازار FX توضیح می دهد. اکنون راهنمای رایگان را دریافت کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -5٪ 3% 1%
هفتگی 4% -5٪ -4٪

پیش بینی USD/JPY – تحلیل فنی

USD/JPY پیشرفت خود را در روز سه شنبه افزایش داد و به بالای 154.50 رسید و به بالاترین حد خود از ژوئن 1990 رسید. با این حال، با توجه به شرایط بازار بیش از حد خرید و احتمال فزاینده مداخله FX توسط دولت ژاپن، احتیاط لازم است.

از طرف دیگر، اگر فشار خرید کاهش یابد و قیمت ها کاهش یابد، حمایت اولیه در 153.20 ظاهر می شود. در نقاط ضعف بیشتر، تمرکز روی دسته 152.00 خواهد بود. این جفت احتمالاً در حین عقب نشینی در این سطح تثبیت می شود، اما در صورت شکست، نمی توان نزول سریع به سمت 150.80 و به دنبال آن 150.50 را رد کرد.

نمودار اقدام قیمت USD/JPY

تصویری از صفحه نمایش رایانه توضیحات به طور خودکار تولید شد

نمودار USD/JPY با استفاده از TradingView ایجاد شد

مهارت های معاملاتی خود را دقیق تنظیم کنید و در رویکرد خود فعال بمانید. درخواست کنید پوندپیش بینی / USD برای تجزیه و تحلیل عمیق چشم انداز سه ماهه دوم پوند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD پیش بینی – تحلیل فنی

GBP/USD در روز سه شنبه اندکی کاهش یافت، اما بالاتر از سطح حمایت 1.2430 باقی ماند. برای جلوگیری از برگشت عمیق تر، گاو نر باید از این دندان و ناخن کف دفاع کند. هر لپسی می تواند باعث حرکت به سمت 1.2325 شود. زیان های بیشتر فراتر از این آستانه ممکن است زمینه را برای افت به سمت پایین ترین سطح اکتبر 2023 نزدیک به 1.2040 فراهم کند.

از سوی دیگر، اگر احساسات دوباره صعودی شود و GBP/USD بازگشتی را آغاز کند، مقاومت کلیدی در انتظار 1.2525 خواهد بود. فراتر از این سطح، تمرکز روی میانگین متحرک ساده 200 روزه در 1.2580 و سپس به 1.2650 تغییر می کند، جایی که میانگین متحرک ساده 50 روزه با دو خط روند مهم کوتاه مدت تلاقی می کند.

GBP/USD نمودار اقدام قیمت

تصویری از یک نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView ایجاد شد



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-usd-dollar-gains-as-powell-turns-hawkish-setups-on-eur-usd-usd-jpy-gbp-usd-20240416.html