چشم انداز بازار و تحلیل احساسات: نقره، NZD/USD، EUR/CHF

بیشترین خوانده شده: چشم انداز دلار آمریکا روشن می شود. تنظیمات بر روی EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD

جذابیت پیروی از جمعیت در تجارت دارایی‌های مالی بسیار قوی است – خرید زمانی که بازار تحت تأثیر سرخوشی قرار می‌گیرد و فروش زمانی که وحشت به وجود می‌آید. با این حال، معامله گران با تجربه پتانسیل پنهان در رویکردهای مخالف را تشخیص می دهند. ابزارهایی مانند احساسات مشتری IG نگاهی ارزشمند به حال و هوای جمعی بازار ارائه می‌دهند و احتمالاً لحظاتی را آشکار می‌کنند که در آن صعود یا نزولی بیش از حد می‌تواند پیش‌بینی یک معکوس باشد.

البته سیگنال‌های متضاد بی‌خطا نیستند. آنها زمانی قدرتمندتر می شوند که در یک استراتژی معاملاتی جامع ادغام شوند. با ادغام متفکرانه مشاهدات متضاد با تحلیل های فنی و بنیادی، معامله گران درک غنی تری از نیروهای در حال بازی به دست می آورند – پویایی هایی که اکثریت ممکن است نادیده بگیرند. بیایید این مفهوم را با بررسی احساسات مشتری IG و تأثیر بالقوه آن بر نقره، NZD/USD و EUR/CHF بررسی کنیم.

برای تجزیه و تحلیل گسترده از طلا و چشم انداز میان مدت نقره، پیش بینی معاملات سه ماهه دوم ما را هم اکنون دانلود کنید!

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

پیش بینی نقره – احساسات بازار

داده‌های IG نشان می‌دهد که تمایلات به سمت نقره، با 72.58 درصد از معامله‌گران، شیب صعودی را نشان می‌دهد، که منجر به نسبت بلند مدت به کوتاه 2.65 به 1 می‌شود. با این حال، این صعود نسبت به دیروز کاهش یافته است (3.75 درصد کاهش). هفته گذشته (9.32 درصد کاهش).

  استرالیا: چین شریک تجاری اصلی ما باقی خواهد ماند

رویکرد ما اغلب دیدگاهی متضاد را در بر می گیرد. در حالی که روند صعودی رایج می تواند نشان دهنده ضعف بالقوه در قیمت نقره باشد، کاهش اخیر در پوزیشن های خالص خرید، درجه ای از عدم اطمینان را ایجاد می کند. این تغییر نشان می‌دهد که یک برگشت احتمالی به سمت صعود ممکن است در کارت‌ها وجود داشته باشد، علی‌رغم موقعیت کلی خالص طولانی.

یادداشت مهم: این سیگنال‌های ترکیبی ضرورت ترکیب بینش‌های متضاد با تحلیل‌های فنی و بنیادی را برای درک جامع‌تری از پویایی بازار برجسته می‌کنند.

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار تولید می شود

از شکست های تجاری ناامید شده اید؟ با راهنمای ما، “ویژگی های معامله گران موفق”، مسئولیت را بر عهده بگیرید و استراتژی خود را ارتقا دهید. راهبردهای ضروری را باز کنید تا از دام های مکرر و اشتباهات پرهزینه دور شوید.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ویژگی های معامله گران موفق

پیش بینی NZD/USD – احساسات بازار

داده های IG نشان دهنده یک سوگیری قوی صعودی نسبت به NZD/USD در میان معامله گران خرده فروشی است، به طوری که 72.35٪ از مشتریان در حال حاضر دارای موقعیت های خالص خرید هستند. این به معنای نسبت بلند مدت به کوتاه 2.62 به 1 است. تعداد خریداران خالص به طور قابل توجهی از دیروز (7.22٪ افزایش) و در مقایسه با هفته گذشته (11.23٪ افزایش) افزایش یافته است.

استراتژی معاملاتی ما اغلب به سمت اتخاذ دیدگاهی متضاد گرایش دارد. صعودی گسترده در NZD/USD نشان می‌دهد که این جفت ارز ممکن است در روزهای آینده فضایی برای تضعیف بیشتر داشته باشد. افزایش مداوم پوزیشن های خالص خرید این چشم انداز نزولی برعکس را تقویت می کند.

  ۲ کشته و بیش از ۵۰ مفقودالاثر در حادثه فروریختن معدن در چین

یادداشت مهم: در حالی که سیگنال‌های متضاد بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌دهند، زمانی که با تحلیل‌های فنی و بنیادی ترکیب شوند مؤثرتر هستند. همیشه قبل از تصمیم گیری در مورد معاملات، یک ارزیابی کامل از بازار انجام دهید.

یک نمودار از یک نمودار معاملاتی شرح به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می شود

علاقه مند به یادگیری نحوه موقعیت یابی خرده فروشی می تواند سرنخ هایی در مورد آن ارائه دهد یورو/CHFتعصب جهت دار؟ راهنمای احساسات ما حاوی بینش های ارزشمندی در مورد روانشناسی بازار به عنوان یک شاخص روند است. اکنون آن را دریافت کنید!




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% 7% 4%
هفتگی 15% -8٪ 3%

پیش بینی EUR/CHF – احساسات بازار

طبق آخرین داده‌های IG، 55.76% مشتریان نسبت به EUR/CHF صعودی هستند که نشان‌دهنده نسبت بلند مدت به کوتاه 1.26 به 1 است. معامله‌گرانی که موقعیت‌های خرید خالص را حفظ کرده‌اند از دیروز 8.33% و نسبت به 4.66% افزایش یافته‌اند. هفته گذشته، در حالی که مشتریان دارای شرط بندی نزولی نسبت به جلسه قبل 1.01 درصد و نسبت به هفت روز قبل 17.99 درصد کاهش داشته اند.

ما اغلب رویکردی بر خلاف احساسات بازار را اتخاذ می کنیم. غلبه فعلی معامله گران خالص بلند مدت حاکی از کاهش احتمالی بیشتر برای EUR/CHF در کوتاه مدت است. افزایش تعداد خریداران در مقایسه با دیروز و هفته گذشته، در کنار تغییرات اخیر در موقعیت‌یابی، چشم‌انداز معاملاتی نزولی برعکس EUR/CHF را تقویت می‌کند.

یادداشت مهم: به یاد داشته باشید که سیگنال های مخالف فقط یک قطعه از پازل معاملات را ارائه می دهند. آنها را با تجزیه و تحلیل فنی و بنیادی کامل برای یک فرآیند تصمیم گیری جامع تر ادغام کنید.

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار تولید می شود



منبع: https://www.dailyfx.com/news/market-outlook-sentiment-analysis-silver-nzd-usd-eur-chf-20240416.html