بازگشت بیت کوین (BTC) به شایعات ETF بالا، بدون آتش دود نمی شود؟

قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC):

  • بیت کوین در این هفته 10 درصد رشد کرده است (کم به بالا) بر اساس امیدهای ETF.
  • میانگین متحرک ساده 200 روزه از مقاومت به حمایت تبدیل شده است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

این باور فزاینده مبنی بر اینکه یک ETF بیت کوین به صورت لحظه ای موضوعی است که اگر نباشد، بزرگترین ارز دیجیتال را بر اساس ارزش بازار در این هفته بالاتر می برد. روز دوشنبه، یک شایعه نادرست مبنی بر اینکه ETF BlackRock توسط SEC مجوز داده شده بود، قبل از اینکه این شایعه به سرعت ثابت شود که نادرست است، BTC به طور مارپیچی بالاتر رفت. با این حال، فروش بازار محدود بود و امروز بیت کوین در بالاترین قیمت روز دوشنبه یعنی حدود 30 هزار دلار معامله شد، زیرا بازارها با احتمال اینکه یک یا چند ETF بیت کوین به زودی اعلام می شود، به قیمت ادامه می دهند.

در حالی که پس‌زمینه اساسی بیت‌کوین ممکن است بر روی امید رو به رشد ساخته شود، تصویر فنی این هفته صعودی شده است. میانگین متحرک طولانی مدت (200-dsma) به طور قانع کننده ای شکسته شده است و اکنون از مقاومت به حمایت تبدیل شده است. حرکت قیمت در اواسط هفته شاهد ماندگاری این میانگین متحرک بود و رالی امروز تأیید می‌کند که اکنون باید 28 هزار دلار حداقل در کوتاه‌مدت به عنوان حمایت در نظر گرفته شود. مجموعه ای از پایین ترین و اوج های بالاتر زیربنای چشم انداز صعودی است. سطح بعدی مقاومت در حدود 31 هزار دلار قبل از شروع قیمت بالای 31796 دلار در سال 2023 دیده می شود.

  آمریکا و کره‌جنوبی پس از پرتاب موشک بالستیک کره‌شمالی رزمایش هوایی برگزار کردند

نمودار قیمت روزانه بیت کوین (BTC/USD) – 20 اکتبر 2023

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

بیت کوین در سال جاری بیش از 80 درصد رشد کرده است و با اختلاف زیادی همچنان سکه غالب ارزهای دیجیتال باقی مانده است. بیت کوین کمتر از 51.5 درصد از کل ارزش بازار را تشکیل می دهد که در حال حاضر 1.14 تریلیون دلار است و اتریوم با 17.3 درصد در رتبه دوم قرار دارد. بیت کوین همچنین با یک حاشیه بهتر از اتریوم پیشی گرفته است و با حمایت افقی که هنوز کمی فاصله دارد، بیت کوین ممکن است در کوتاه مدت به عملکرد بهتر از بازار ادامه دهد.

نمودار قیمت هفتگی اتریوم/بیت کوین – 20 اکتبر 2023

image2.png

نمودارها توسط TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-pumping-back-to-etf-rumor-high-no-smoke-without-fire-20231020.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار