گاوها قاطعیت بالای دسته 1.3700 ندارند

قیمت USD/CAD، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

  • USDCAD جذاب در حال حاضر به عنوان Loonie و دلار آمریکا یکدیگر را لغو کنید تا یک دوره تثبیت را تسهیل کنید
  • خرده‌فروشی در کانادا علیرغم بازبینی صعودی در چاپ ماه‌های گذشته با رکود مواجه می‌شود.
  • قطره در کانادا تورم داده‌ها و خرده‌فروشی راکد نشان‌دهنده توقف از BoC در هفته آینده است.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدام قیمت،الگوهای نمودار و میانگین های متحرک، بررسی کنید آموزش DailyFX سلسله.

بیشتر بخوانید: بانک کانادا: راهنمای معامله گر

اقدامات قیمت USDCAD همچنان باعث ناامیدی و سردرگمی فعالان بازار می شود زیرا این جفت معمولاً روند در دو هفته گذشته نسبتاً محدود بوده است. این جفت برای خروج از علامت 1.3570-1.3780 (بالاترین و پایین ترین اخیر) تلاش کرده است زیرا دلار قوی تر، گاوها را علاقه مند نگه داشته است. به نظر می رسد افزایش قیمت نفت به لونی کمک می کند و USDCAD را از پیشروی فراتر از سطح 1.3700 در حال حاضر باز می دارد.

آیا به تازگی سفر تجاری خود را شروع کرده اید؟ نترسید، DailyFX شما را با بهترین نکات و ترفندها برای معامله گران مبتدی پوشش می دهد. راهنمای رایگان را در زیر دانلود کنید!!

پیشنهاد شده توسط زین وودا

فارکس برای مبتدیان

داده های خرده فروشی کانادا و بانک کانادا

به نظر می رسد که فروش خرده فروشی کانادا در سپتامبر رکود داشته باشد، در حالی که چاپ اوت از -0.3٪ قبلی به 0f -0.1٪ بازبینی شده است. اما با توجه به اعتصابات بندری در بریتیش کلمبیا، گردش خرده فروشی در ماه اوت را باید با کمی نمک در نظر گرفت. 12 درصد از نقشه برداران به دلیل مشکلات مربوط به لجستیک زنجیره تامین ناشی از اعتصابات، فعالیت تجاری کمتری را گزارش کردند.

  خرید و نقد و بررسی کتاب عمومی، کمک‌درسی، زبان از کتابچی | کتابکو

image1.png

منبع: آمار کانادا

برای بانک کانادا (BoC) مثبت است زیرا تورم کانادا در ماه سپتامبر با وجود افزایش قیمت سوخت کاهش یافت. نرخ اصلی و سرفصل پایین‌تر از حد انتظار است و با توجه به لحن بدبینانه‌ای که اخیراً از معاون فرماندار وینسنت شنیدیم، مطمئناً کمک خواهد کرد. انتشار تورم و رکود در خرده‌فروشی مطمئناً به معنای توقف بانک مرکزی در جلسه هفته آینده است. شرکت‌کنندگان در بازار در حال حاضر با احتمال 84.1 ثابت ماندن نرخ‌ها و تنها 15.9 درصد احتمال افزایش 25 واحدی در ثانیه قیمت‌گذاری می‌کنند. جلسه BoC برای هفته آینده چهارشنبه، 25 اکتبر در ساعت 14:00 GMT برنامه ریزی شده است.

image2.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با نکات روشنگر برای سه ماهه چهارم دانلود کنید!

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

تحلیل فنی USDCAD

USDCAD در تلاش های خود برای عبور از ناحیه مقاومت 1.3700 شکست خورد. این دومین تلاش ناموفق در دو هفته گذشته است که قبلی در حدود 1.36920 کاهش یافت.

در حال حاضر واقعاً یک جنگ بین گاوهای USD و CAD است که به نظر می رسد یکدیگر را خنثی می کنند. در ظاهر به نظر می رسد که USD پیشنهاد جذاب تری است، اما با توجه به شرایط فعلی، CAD توانسته خود را حفظ کند. CAD تا حد زیادی قدرت خود را از قیمت‌های بالاتر نفت استخراج می‌کند، زیرا کاهش تورم و رکود در خرده‌فروشی باید به گاوها در تسهیل شکستن به بالای سطح 1.3700 کمک می‌کرد.

  USD/JPY, EUR/JPY Delicately Poised Ahead of Central Bank Week

به عبارت دیگر، هر چقدر نگرانی در مورد تشدید تنش در خاورمیانه وجود داشته باشد، احتمالاً قیمت دلار و نفت حمایت می شود. این به نوبه خود می تواند به معنای اقدام قیمت محدودتر برای USDCAD باشد. با این حال، بهبود در احساسات می‌تواند دقیقاً همان چیزی باشد که دکتر به گاوهای CAD دستور داد تا به دنبال فشار به سمت علامت 1.3500 و احتمالاً پایین‌تر باشند.

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

سطوح مقاومت:

USD/CAD نمودار روزانه

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

احساس مشتری IG

با نگاهی به داده‌های احساسات مشتریان IG، می‌توانیم ببینیم که معامله‌گران خرده‌فروش در حال حاضر خالص SHORT هستند و 67 درصد از معامله‌گران دارای موقعیت‌های فروش کوتاه هستند.

برای نکات و ترفندهایی در مورد نحوه استفاده از داده های احساسات مشتری، راهنمای رایگان خود را در زیر دریافت کنید




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 20% -1٪ 5%
هفتگی 6% 9% 8%

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/usd-cad-price-forecast-bulls-lack-conviction-above-the-1-3700-handle-20231020.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار