بروکر فارکس چیست؟ آیا می دانید کارگزاری فارکس چیست؟ 100 درصد نکات!-بروکر آمارکتس

برای مثال، معامله‌گری که می‌خواهد یورو را با دلار آمریکا مبادله کند، جفت ارز EUR/USD را می‌خرد. برای بستن معامله، معامله‌گر این جفت ارز را فروخته که به عبارتی، معادل خرید دلار آمریکا با یورو است. وجود پشتیبان فارسی زبان، موجب می‌شود تا کاربران فارسی زبان بتوانند راحت‌تر به پاسخ سوالات خود برسند. آلپاری لیمیتد ، دیگر شعبه این بروکر است که با آن به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهد. بروکر آلپاری توانسته است بیش از دو میلیون کاربر از ۱۵۰ کشور را جذب خود کند. رگولاتوری یا به عبارتی رگولاتوری‌ها نهادهایی هستند که برای نظارت و کنترل بروکرها تاسیس شده‌اند.

همانطور که قبلا توضیح دادیم، لوریج با موقعیت‌هایی که معامله گر سود می‌کند، به نفع معامله گر عمل می‌کند، زیرا پتانسیل سود بسیار افزایش میابد. با این حال، لوریج می‌تواند به سرعت سرمایه یک معامله گر را از بین ببرد، زیرا پتانسیل زیان نیز افزایش می‌یابد. از لوریج با احتیاط استفاده کنید و حتما باید در نظر داشته باشید که کارگزاری ای که انتخاب می‌کنید، به شما امکان انتخاب لوریج مورد نظرتان را بدهد. لوریج، مقدار پولی است که بروکر فارکس، در ازای هر یک لات استاندارد، برای مدت زمانی که شما وارد یک معامله میشوید به شما قرض میدهد.

نیازهای تریدرحرفه ای و تریدر تازه کار در انتخاب بهترین بروکر فارسی چیست؟

بروکر فارکس چیست؟ آیا می دانید کارگزاری فارکس چیست؟ 100 درصد نکات!-بروکر آمارکتس

به عبارت دیگر، در صورت بروز مشکل در حساب معاملاتی، تا سقف ۵,000,000 پوند پوشش جبران خسارت صورت می پذیرد. من از افغانستان هستم .یونیکورن بروکر یک بروکر جهانی هست و در ۵ کشور جهان شعبه داره از جمله افغانستان و معتبر ترین بروکر جهانی است نه فقط در بخش آسیا و ایران …. اگر سرعت پوزیشن گیری و اعمال دستورات براتون اهمیت بالاتری داره بروکر اوربکس میتونه بروکر مناسبی باشه براتون و حتما اون رو بررسی کنید.

  • سایت تریدرنوا TraderNova صرفا مطالب به روز و پرطرفدار در این حوزه را از منابع خارجی ترجمه و گردآوری می کند و مسئولیت سود یا ضرر هیچ شخص حقیقی یا حقوقی را به عهده نمی گیرد.
  • به همین دلیل در صورتی که یک بروکر دارای رگوله های معتبر باشد، یعنی از لحاظ قانونی و امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد و قابل اعتماد است.
  • به این معنی که در این حساب ها خبری از طرف مقابل معامله نیست و بروکر در طرف دیگر معاملات شما را مدیریت می‌نماید.
  • در ادامه، لیستی از انواع معتبرترین بروکر فارکس آورده شده است که البته بسیاری از تحلیلگران، وبسایت ها و متخصصان مالی بین المللی بر روی هر یک تحقیق کرده و آنها را تائید کرده اند.
  S&P 500 در بالاترین سطح 9 ماهه در حالی که گاوها تسلط دارند اما خطرات نزولی افزایش می یابد

معرفی بروکر ها در این بخش به هیچ وجه به معنای تایید کامل آنها نیست و عدم معرفی بروکر نیز به معنای نامناسب بودن آن برای کاربران ایرانی نخواهد بود. از این رو مسئولیت انتخاب یک بروکر و کار کردن با آن به عهده خود کاربران است. دقت کنید که حساب های ارائه شده در بروکر های فارکس هم از نظر نحوه عملکرد و هم از نظر مشخصات اصلی مانند حداقل وجه مورد نیاز برای باز کردن حساب و یا میزان کارمزدها و هزینه‌ها تفاوت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. شما در همان بدو ورود به یک بروکر از طریق چت آنلاین و یا ایمیل و یا سایر راه‌های تعریف شده در سایت اصلی خود بروکر، از آنها بخواهید که آیدی پشتیبان فارسی را در شبکه‌های اجتماعی مختلف در اختیار شما قرار دهند. این امر می‌تواند اطمینان خاطر شما را نسبت به واریز و برداشت ریالی نیز کاملاً راحت نماید.

اهمیت انتخاب کارگزاری مناسب در فارکس

بلوکه شدن پول عمدتا زمانی اتفاق می افتد که بروکر به کاربران ایرانی خدمات نمی دهد و شما خودتان را غیر ایرانی نشان دهید و وقتی مشخص شود شما از ایران هستید حساب بلوکه می متاتریدر آمارکتس شود. اگر نیازی به آموزش ثبت نام و کار بابروکر آلپاریدارید، آکادمی مجیدی راد در یک آموزش کامل نحوه کار با بروکر آلپاری را به شما آموزش داده است. واریز و برداشت سرمایه را از طریق ریالی با سرعت بالا انجام دهید و نیازی به پرداخت کمیسیون ندارید. مثلا شاید دیده باشید، وبسایت برخی از بروکرها برای ایرانی ها دامنه ای جدا باز می کند.

  ادامه اقدامات تحریک‌آمیز درباره تایوان منجر به جنگ خواهد شد

بهترین کیف پول بیت کوین کدام است؟ معرفی بهترین کیف پول بیت کوین