بیت کوین (BTC/USD) قبل از عقب نشینی به بالای 35 هزار دلار می رسد، صعودی بیشتر در پیش است؟

بیت کوین، نکات کلیدی کریپتو:

  • iShares بیت کوین ETF فهرست شده و سپس از DTCC حذف شده است… این به چه معناست؟
  • MicroStrategy بیت کوین شرط 4.7 میلیارد دلاری را در سبز نشان می دهد. میانگین قیمت حدود 29520 دلار.
  • پس از افزایش قیمت صعودی با RSI در منطقه بیش از حد خرید، ممکن است روند بازگشت مجدد به ترتیب باشد.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورداقدام قیمت،الگوهای نمودار و میانگین های متحرک، بررسی کنید آموزش DailyFX سلسله.

بیشتر بخوانید: بیت کوین با افزایش امید به تایید ETF نقطه ای، سطح روانی 30 هزار نفر را شکست

به دنبال ایده های معاملاتی عملی هستید؟ راهنمای فرصت های معاملاتی برتر ما را با نکات روشنگرانه برای سه ماهه چهارم دانلود کنید!

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

توسعه ETF نقطه بیت کوین

قیمت بیت کوین یک شبه پس از به روزرسانی دیروز من در مورد اخباری مبنی بر اینکه iShares Bitcoin Trust در فهرست DTCC (شرکت سپرده گذاری اعتماد و تسویه، که معاملات نزدک را تسویه می کند) افزایش یافت. این بخشی از فرآیند وارد کردن ETF به بازار است و سفته بازان را ترغیب می کند که سوگیری صعودی خود را افزایش دهند.

این تاثیر باعث شد BTCUSD امروز برای مدت کوتاهی قبل از عقب نشینی به بالای 35 هزار دلار برسد. سپس مشخص شد که iShares Bitcoin Trust از DTCC حذف شده است. این توسعه شاهد کاهش 1000 دلاری قیمت بیت کوین بود و بیت کوین تا حدودی 33500 دلار کاهش یافت و تا حدودی ثابت شد.

  استرداد آثار فرهنگی قاچاق به سرزمین مادری ضرورتی انکار ناشدنی است

image1.png

بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان از آن زمان بین 33500 تا 34000 دلار در نوسان بوده است. من در واقع فکر می کنم عقب نشینی در اینجا ممکن است چیز خوبی باشد، زیرا در صورت تایید نهایی ETF بیت کوین، حرکت بزرگتر به سمت صعود را فراهم می کند.

میکرواستراتژی در سبز یک بار دیگر روی شرط بیت کوین 4.7 میلیارد دلاری

بازارهای کریپتو در حال حاضر در حال افزایش هستند و این به نفع شرکت‌های این صنعت نیز بوده است. دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سرمایه گذاری MicroStrategy بیت کوین یک بار دیگر سودآور است و مایکل سیلر را دوباره وارد اخبار می کند. ذخیره‌سازی شرکت در اواخر سال 2022 عمیقاً در قرمز بود، اما سال 2023 امیدی دوباره به همراه داشت زیرا تأییدیه ETF بیت‌کوین نقطه‌ای افزایش یافت. آقای Saylor که اکنون رئیس اجرایی MicroStrategy است در 21 اکتبر در توییتر گرافیک جالبی منتشر کرد که نشان دهنده عملکرد از 10 آگوست 2020 است، زمانی که MicroStrategy استراتژی بیت کوین خود را اتخاذ کرد. از زمان انتشار توییت، بیت کوین حدود 12.25 درصد افزایش یافته است و زمانی که امروز به بالای 35000 دلار رسید، حدود 15 درصد افزایش یافت.

image2.png

با نگاهی به نقشه حرارتی Crypto، می‌توانیم تسلط بیت‌کوین را در این روند صعودی اخیر ببینیم. ما شاهد دستاوردهای مشابهی برای نام‌های اصلی دیگر مانند ریپل و اتریوم نبوده‌ایم. در صورتی که ETF بیت کوین در نهایت تاییدیه دریافت کند، اندازه گیری تأثیر بالقوه ضربه ای جالب خواهد بود.

منبع: TradingView

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از توییتر برای معامله گران

چشم انداز فنی و افکار نهایی

از نقطه نظر فنی، BTCUSD در 2 هفته گذشته یک رالی چشمگیر داشته است. این واقعیت که رالی بسیار گسترده بوده است مرا به این باور می رساند که ممکن است به زودی یک عقب نشینی در راه باشد که در واقع ممکن است برای بیت کوین مثبت باشد. این می‌تواند به گاوها امکان قیمت‌گذاری بهتر را برای دوره‌های بالقوه تصمیم Spot ETF بدهد.

RSI 14 روزه در حال حاضر در محدوده خرید بیش از حد است و به پتانسیل عقب نشینی با مقاومت در سطح 34177 دلار اشاره می کند. یک شمع روزانه از دست رفته در بالا با مانع روانی 35000 دلاری روبرو می شود که اگر ابتدا اصلاحی نداشته باشیم می تواند شکستن مهره سختی باشد.

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

سطوح مقاومت:

BTCUSD نمودار روزانه، 24 اکتبر 2023.

منبع: TradingView، نمودار تهیه شده توسط Zain Vawda

اگر از ضررهای معاملاتی گیج شده اید، چرا قدمی در مسیر درست برندارید؟ راهنمای ما، «ویژگی‌های معامله‌گران موفق» را دانلود کنید و بینش‌های ارزشمندی به دست آورید تا از دام‌های رایجی که می‌تواند منجر به اشتباهات پرهزینه می‌شود دور شوید.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

ویژگی های معامله گران موفق

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/bitcoin-btc-usd-pops-above-35k-before-a-pullback-more-upside-ahead-20231024.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار