جفت با خوشه اصلی پشتیبانی قبل از CPI روبرو می شود

تحلیل USD/JPY

  • تقویم اقتصادی سبک برای جهت گیری به CPI ایالات متحده نگاه می کند، CPI توکیو تهدید تغییر سیاست BoJ را کاهش می دهد
  • USD/JPY در نقطه تصمیم گیری مهم پیش از CPI ایالات متحده – خوشه پشتیبانی فروش را در حال حاضر متوقف می کند
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

تقویم Light Economic Calendar به CPI ایالات متحده برای جهت گیری نگاه می کند

همانطور که می توان برای این زمان از سال انتظار داشت، هفته نسبتا آرامی در فضای FX است و با توجه به میزان نسبتاً کم داده های اقتصادی تاثیرگذار بالا، جدای از CPI ایالات متحده و تولید ناخالص داخلی بریتانیا، در حالی که می توانید شروع فصل درآمد ایالات متحده را شروع کنید. به مخلوط نیز.

با صحبت از داده های اقتصادی، ارقام تورم برای توکیو نشان می دهد که تورم در پایتخت در حال تلاش برای پیشرفت است، زیرا به طور گسترده ای چند ماه است که در حال کاهش بوده است. همه اقلام کمتر غذای تازه (CPI هسته) و همه اقلام کمتر غذای تازه و سوخت (هسته هسته) به ترتیب به 2.1٪ و 3.5٪ کاهش یافتند.

بانک ژاپن (BoJ) در حال ارزیابی فوریت در مورد تغییر سیاست محوری (افزایش نرخ‌ها به قلمرو مثبت) برای مبارزه با تورم بالا است – چیزی که هنوز تأیید نشده است. داده های قیمت در توکیو به اطلاع رسانی اقدامات ملی گسترده تر کمک می کند زیرا توکیو حدود 20 درصد از تولید ناخالص داخلی ژاپن را تشکیل می دهد و بخشی جدایی ناپذیر از اقتصاد را تشکیل می دهد.

  Hawkish BoE نرخ ها را بدون تغییر می گذارد – پوند/دلار آمریکا به بالای 1.2700 می رسد

در حالی که بیش از یک سال است که CPI ملی از هدف 2 درصدی عبور کرده است، BoJ هنوز متقاعد نشده است که فشارهای قیمتی بالاتر از هدف باقی خواهد ماند، اما همچنین به دنبال شواهد قانع کننده ای است که نشان دهد تورم از موضوع “فشار هزینه” دور شده است. ، به سمت پدیده “کشش تقاضا”. اگر BoJ بخواهد سیاست تطبیقی ​​را معکوس کند، رشد مداوم دستمزدها نیز ضروری است.

تورم اصلی توکیو بیشتر کاهش می یابد (زرد/طلا خط)

image1.png

منبع: LSEG تهیه شده توسط ریچارد اسنو

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. دستت را بگیر ین ژاپن چشم انداز سه ماهه اول امروز برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

USD/JPY در نقطه تصمیم گیری اصلی پیش از CPI ایالات متحده

USD/JPY پس از رسیدن به پایین‌ترین نرخ نوسان اواخر دسامبر، افزایش یافت، اما روز جمعه گذشته پس از اینکه گزارش PMI خدمات ISM نشان داد افت شدید معیار ترکیبی و همچنین مولفه اشتغال گزارش، کاهش یافت. مسلماً، این افت را می‌توان به استخدام‌های کمتر و کمتر به افزایش اخراج‌ها نسبت داد، اما میزان پایین‌تر نشان‌دهنده بازار کار است که در حال کاهش است، در حالی که به طور کلی انعطاف‌پذیر باقی می‌ماند.

امروزه، این جفت کمی نرم‌تر است و یک خوشه پشتیبانی فوری را آزمایش می‌کند که از 200 میانگین متحرک ساده (SMA) و پشتیبانی کانال تشکیل شده است. هر دو نشانگر در سطح 143.35 همپوشانی دارند. تهدید تغییر سیاست BoJ در روزهای اولیه سال 2024 پس از وقوع زلزله در جزیره کاهش یافته است.

  دلار آمریکا پس از داده های CPI ایالات متحده افزایش یافت. USD/JPY مراحل شکست صعودی. حالا چی؟

پشتیبانی کانال می‌تواند سرنخ‌هایی در مورد عملکرد قیمت‌ها در آینده ارائه دهد، اگر پنج‌شنبه گذشته برگزار شود، زمانی که ایالات متحده قرار است ارقام اصلی و تورم اصلی ماه دسامبر را منتشر کند. پیش‌بینی می‌شود که چاپ هسته پایین‌تر پیش‌بینی شود، در حالی که انتظار می‌رود CPI سرفصل ثابت بماند و هر حیث شگفت‌انگیز تا نزولی که احتمالاً شاهد تحت فشار قرار گرفتن خوشه‌ای از حمایت باشد، ثابت بماند.

نمودار روزانه USD/JPY در نقطه تصمیم اصلی

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نزدیک شدن به معاملات شکست، نگاهی به راهنمای ما اختصاص داده شده به این موضوع بیندازید:

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

مبانی تجارت برک آوت

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



منبع: https://www.dailyfx.com/news/usd-jpy-price-outlook-the-pair-faces-major-support-cluster-pre-cpi-20240109.html