داده های شغلی، دقیقه های FOMC روی EUR/USD و GBP/USD تنظیم شده است

GBP/USD، EUR/USD قیمت ها، تجزیه و تحلیل و نمودارها

  • گزارش های JOLTs، ADP و NFP این هفته منتشر شد.
  • پاول، رئیس فدرال رزرو در آخرین نشست FOMC چقدر خوشبین بود؟

Q1 جدید ما را دانلود کنید دلار آمریکا پیش بینی زیر!!

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا بیشتر افزایش‌های روز سه‌شنبه را حفظ می‌کند، زیرا انتظارات از کاهش شدید نرخ‌های بهره آمریکا کاهش یافته است. با رفتن به پایان سال 2023، احتمالات صندوق فدرال رزرو CME در یک مرحله نشان داد که بازارها انتظار 175 نقطه پایه کاهش نرخ در سال جاری را دارند که اولین حرکت در مارس مشاهده شد. این در حال حاضر با یک چهارم کاهش به 150 واحد پایه کاهش یافته است. لحن دووی اواخر دسامبر توسط پاول رئیس فدرال رزرو در آخرین جلسه FOMC تقویت شد و انتشار امروز صورتجلسه این جلسه ممکن است نشان دهد که تفسیر بازار از اظهارات رئیس پاول ممکن است اشتباه بوده باشد.

بعداً در جلسه امروز، اولین گزارش از سه گزارش شغلی ایالات متحده در این هفته با انتشار فرصت‌های شغلی نوامبر JOLTS در ساعت 15:00 بریتانیا را داریم. فرصت های شغلی در دو سال گذشته به طور پیوسته کاهش یافته است و انتظار می رود امروز کاهش بیشتری پیدا کند و شرایط بازار کار را سخت تر کند.

image1.png

روز پنجشنبه گزارش دسامبر ADP در ساعت 13:15 بریتانیا منتشر می شود، در حالی که روز جمعه آخرین گزارش NFP ایالات متحده در ساعت 13:30 بریتانیا منتشر می شود.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، زمان واقعی را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

  یورو/دلار آمریکا با افزایش GBP/USD به سمت مقاومت، رکورد چشم طلایی

تشدید انتظارات نرخ روز سه‌شنبه، بازده اوراق قرضه آمریکا را افزایش داد و دلار آمریکا را تقویت کرد. شاخص دلار آمریکا (DXY) به شدت بالاتر رفت و اکنون در حال نفی الگوی نزولی اخیر است که در پایان دسامبر سال گذشته مشاهده شد. نمودار DXY به طور کلی نزولی است، اما یک دوره کوتاه تثبیت در اطراف این سطوح را نمی توان کاهش داد.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image2.png

دوره اخیر تقویت دلار آمریکا، ترمز رالی چند ماهه کابل را متوقف کرده است. پس از رسیدن به بالاترین سطح پنج ماهه 1.2828 در 28 دسامبر، این جفت ارز اکنون به 1.2600 چشم دوخته است. یک شکست کامل به زیر سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% در 1.2628، قبل از اینکه میانگین متحرک ساده 200 و 50 روزه به ترتیب در 1.2532 و 1.2517 وارد شود، 1.2600 آزمایش می شود.

نمودار روزانه GBP/USD

image3.png

ببینید چگونه تغییرات احساسات روزانه و هفتگی می تواند تأثیر بگذارد GBP/USD اقدام قیمت

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی IG نشان می‌دهد که 57.98 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.38 به 1 است. نت-شورت معامله گران 10.10 درصد کمتر از دیروز و 19.98 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -11٪ 14% -1٪
هفتگی 27% -14٪ 3%

EUR/USD دو رقم بزرگ را از اواخر دسامبر 1.1193 از دست داده است، اما در حال حاضر در یک روند صعودی باقی مانده است. اولین سطح حمایت از فیبوناچی اصلاحی 23.6% در 1.08645 مشاهده می شود و پس از آن میانگین متحرک ساده 50 و 200 روزه در 1.0849 و 1.0845 قرار دارد.

نمودار روزانه EUR/USD

image4.png

همه نمودارها با استفاده از TradingView

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید یورو/ USD با راهنمای رایگان ما

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله EUR/USD

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-dxy-latest-jobs-data-fomc-minutes-set-to-drive-eur-usd-and-gbp-usd-20240103.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار