دلار آمریکا (DXY) پیش از گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) در حال افزایش است

قیمت دلار آمریکا، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • سقف بدهی ایالات متحده موافقت شد و برای امضا به رئیس جمهور بایدن منتقل شد.
  • بازار کار ایالات متحده همچنان داغ است – گزارش بعدی NFP است که از نزدیک دنبال می شود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

توافق سقف بدهی ایالات متحده از کنگره عبور کرده است و اکنون فقط به امضای جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن برای اجرایی شدن نیاز دارد، درست چند روز قبل از اینکه دولت ایالات متحده پول خود را تمام کند. توافق امروز سقف بدهی را تا ژانویه 1 2025 به حالت تعلیق در می آورد و باید حدود 1.5 تریلیون دلار در 10 سال آینده پس انداز کند. بحث چند هفته ای بر سر این سقف بدهی باعث شد که بازده صورت حساب های کوتاه مدت در ایالات متحده به شدت افزایش یابد زیرا سرمایه گذاران در احتمال بسیار ضعیف نکول ایالات متحده قیمت گذاری کردند. با وجود این ترس ها در آینه دید عقب، فشار روی این بازده ها برداشته خواهد شد.

بازار کار ایالات متحده همچنان قوی است و شرکت‌هایی که با وجود کندی اقتصاد ایالات متحده همچنان برای استخدام کارگر در تلاش هستند. گزارش‌های کارگری این هفته نظر پاول، رئیس فدرال رزرو را تأیید می‌کند که با توجه به انتشار JOLTS و ADP در این هفته، بازار کار «بسیار فشرده» باقی مانده است.

image1.pngimage2.png

آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده (NFPs) اواخر امروز به نمایش درخواهد آمد و برای هر گونه شواهد بیشتر از تنگنای بازار کار به دقت تجزیه و تحلیل خواهد شد. در حالی که به طور کلی در سال گذشته پایین‌تر است، به غیر از چند ماه پرت، گزارش آوریل افزایش کوچکی را نشان داد در حالی که نرخ بیکاری نزدیک به پایین‌ترین سطح چند دهه اخیر باقی ماند. انتظار می رود گزارش امروز نشان دهد که 190 هزار شغل جدید در ماه مه اضافه شده است، اگرچه اجماع بازار ثابت شده است که در سال گذشته به طور مداوم پایین بوده است. معامله گران همچنین باید از هر گونه تجدید نظر در بازار در شماره عنوان و داده های میانگین درآمد ساعتی آگاه باشند.

  بهترین استراتژی فارکس پرشین الیت | persianforexacademy

image3.png

دلار آمریکا همچنان به کاهش خود ادامه می دهد، زیرا این حرکت به دلیل اظهارات اخیر دو عضو رای دهنده فدرال رزرو، هارکر و جفرسون، که گفته اند فدرال رزرو می تواند در نشست FOMC این ماه نرخ های بهره را متوقف کند، شتاب بیشتری به دست آورد. قبل از این اظهارنظرها، بازار با احتمال 65 درصدی افزایش 25 واحدی در 14 ژوئن قیمت گذاری می کرد. این احتمال اکنون به تنها 27 درصد کاهش یافته است و احتمال اینکه فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش ندهد، 73 درصد است.

image4.png

افزایش یک ماهه دلار آمریکا ظاهرا به پایان رسیده است و دلار آمریکا اکنون به پایین‌ترین حد خود رسیده است که آخرین بار یک هفته پیش مشاهده شده بود. چشم انداز فنی با 200-dma و سطح مقاومت قبلی که هر حرکت بالاتری را محدود می کند مخلوط می شود، در حالی که 20- و 50-dmas احتمالاً پشتیبانی را ارائه می دهند. گزارش امروز NFP ممکن است دلار آمریکا را به حرکت درآورد، اما حرکت‌های بیشتر، از جمله هرگونه مقاومت احتمالی و شکست‌های حمایتی، توسط نشست ژوئن FOMC دیکته می‌شود.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا – 2 ژوئن 2023

image5.png

نمودار از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-dxy-on-the-backfoot-ahead-of-the-us-jobs-report-nfp-20230602.html