شاخص دلار آمریکا پس از شیفت BoE Dovish افزایش یافت، پوند همچنان به تضعیف خود ادامه می دهد.

قیمت و تحلیل شاخص دلار آمریکا

  • شاخص دلار آمریکا به بالاترین حد خود در یک ماه اخیر رسید.
  • استرلینگ به کاهش مجدد قیمت پس از نشست روز پنجشنبه BoE ادامه می دهد.

برای همه تاریخ‌های جلسات بانک مرکزی مهم، به بخش مراجعه کنید تقویم بانک مرکزی DailyFX

توصیه شده توسط Nick Cawley

ویژگی های معامله گران موفق

به نظر می‌رسد بانک انگلستان در ماه ژوئن به فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا برای کاهش هزینه‌های استقراض ملحق می‌شود و چرخه کاهش نرخ جهانی به دنبال تسلط بر بازارهای مالی در ماه‌های آینده است. بانک ملی سوئیس دیروز با افزایش غیرمنتظره نرخ استقراض خود را 25 واحد پایه به 1.5 درصد کاهش داد. SNB افزود که همچنین آماده است تا در صورت لزوم از افزایش بیشتر فرانک سوئیس جلوگیری کند. تضعیف تعداد زیادی از ارزهای اصلی G7 به شاخص دلار آمریکا رونق بیشتری بخشیده است.

بانک مرکزی انگلستان نرخ ها را بدون تغییر می گذارد، تقسیم آرا به دوویش تبدیل می شود، پوند/دلار آمریکا کاهش می یابد

نمودار قیمت روزانه شاخص دلار آمریکا

image1.png

برای همه اطلاعات اقتصادی منتشر شده و رویدادها را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

بازده خزانه داری آمریکا با تاریخ کوتاه علیرغم افزایش ارزش دلار تغییر چندانی نکرده است. در مقابل، با تداوم قیمت‌گذاری مجدد تغییرات اخیر بانک مرکزی، بازده اوراق قرضه دو ساله یورو و بریتانیا همچنان کاهش می‌یابد.

بازده اوراق قرضه 2 ساله ایالات متحده

image2.png

بازده اوراق قرضه 2 ساله انگلستان

image3.png

یاد بگیرید چگونه تجارت کنید GBP/USD با راهنمای رایگان ما

GBP/USD در معاملات اولیه اروپا با زیان های بیشتر در پایین ترین سطح یک ماهه خود معامله می شود. این جفت اکنون روی sma 200 روزه قرار دارد و شکست تایید شده زیر این اندیکاتور فنی، 1.2547 و سطح اصلاحی فیبوناچی 50% در 1.2471 را وارد میدان خواهد کرد. در اینجا 1.2381 در زیر مشاهده می شود. هر بازگشتی مقاومتی در 1.2628، 38.2% اصلاحی فیب و 1.2667 پیدا خواهد کرد.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image4.png

همه نمودارها از طریق TradingView

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 62.46 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.66 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 35.32 درصد بیشتر از دیروز و 13.48 درصد بیشتر از هفته گذشته است. معامله گران نت-شورت 29.88 درصد کمتر از دیروز و 25.16 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران دارای ارزش خالص هستند، نشان‌دهنده GBP/USD است قیمت ممکن است به سقوط ادامه دهد.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 39% -30٪ 3%
هفتگی 17% -28٪ -4٪

دیدگاه شما در مورد دلار آمریکا و پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-index-pushes-higher-sterling-continues-to-weaken-after-boe-dovish-shift-20240322.html