نقش پرایس اکشن در ارزدیجیتال چیست؟ ایران فراسود صندوق پربازده ارز دیجیتال آنلاین | persianforexacademy

مجله خبری پرشین فارکس هم در آخر هزینه‌ای که به شما قرض داده است را از حساب شما کسر خواهد کرد. حال که با مفهوم اصلی ارز دیجیتال آشنا شده‌اید، بهتر است کمی هم درباره آموزش آن صحبت کنیم. اما افرادی که قصد دارند مباحث ارزهای دیجیتال را به طور تخصصی‌تر آموزش ببینند می‌توانند با مشاهده دوره هوش ارز دیجیتال، با تمامی نکات کلیدی و پیشرفته ارزهای دیجیتال آشنا شوند. برای سرمایه‌گذاری فقط رمز ارزها در حوزه ارزدیجیتال نیستند، بلکه می‌توانید در سهام ارزهای دیجیتال، که شرکت‌های مرتبط با کریپتو و بلاکچین هستند سرمایه‌گذاری کنید، که برای مدیریت سبد ارزدیجیتال متنوع گزینه‌های خوبی هستند. برخلاف سودی که بسیاری افراد ادعا کرده‌اند با سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو به دست آورده‌اند، هیچکس نمی‌تواند پیشبینی کند که در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

  • پس عواملی مانند توییت چهره‌‌های مردمی و مشهور یا اخبار ممنوعیت ارزهای دیجیتال در برخی از کشورها تنها در یک بازه‌ی زمانی کوتاه، روند قیمت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
  • صرافی بیت پین در نگاه اول بسیار زیبا می‌آید و رابط کاربری راحتی دارد که با توجه به سابقه کم آن خدمات متنوعی و همچنین کارمزد کمی را از کاربران خود دریافت می‌کند.
  • همین موضوع موجب شده تا کاربران به دنبال شناخت بهترین روش و استراتژی معاملاتی برای کسب درآمد و ترید در بازار رمز ارزها باشند.
  • این استراتژی‌ها اگر به درستی استفاده شوند به شما کمک می‌کنند تا احتمال سوددهی در معاملات خود را افزایش دهید.

هر سرمایه‌گذاری که به صورت بلندمدت مثلاً بیت کوین یا هر نوع دارایی دیگر می‌خرد، شکل ساده‌ای از این استراتژی را استفاده می‌کند. DCA (میانگین سازی هزینه دلار) یک استراتژی سرمایه‌گذاری است که با آن می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاری دوره ای تقسیم کنید تا تاثیر نوسانات را در سبد ارزدیجیتال خود محدود کنید. این روش یک راه‌حل سرمایه‌گذاری بلند مدت، برای بدست آوردن رشد پایدار در طول زمان است. نکته دوم این است که شما باید امکان از دست دادن کل سرمایه خود را به حداقل برسانید. برای این کار با سرمایه‌گذاری بخش بزرگی از سبد خود را به ارزهایی با ارزش بازار بالا مانند بیتکوین اختصاص می‌دهید.

  تاکید چین بر اطمینان از زنجیره تامین صنایع بین اعضای سازمان همکاری‌ شانگهای

آیا سرمایه گذاری کوتاه مدت در ارزهای دیجیتال اثر گذار و کارآمد است؟

پرایس اکشن Price Action Trading یا مختصر شده PAT عبارتست از اینکه تریدر تمام تصمیمات خود در مورد ترید را فقط بر اساس نمودار قیمت (بدون هیچ اندیکاتور، اکسپرت و …) اخذ می نماید. هنگامی که میانگین کوتاه مدت قیمت از میانگین بلند مدت ارز دیجیتال بیشتر باشد، شاهد نقاط طلایی هستیم که روند را صعودی می‌کند. از سوی دیگر هنگامی که میانگین کوتاه مدت قیمت از میانگین بلند مدت آن کمتر باشد، تقاطع مرگ اتفاق می‌افتد و روند نزولی خواهد بود. یکی از مزایای اصلی استراتژی اسکالپینگ تایم فریم‎‌های معاملاتی بسیار کوتاه آن است. بدین صورت اگر به هر دلیلی تحلیل شما اشتباه باشد، میزان ضرر هم ناچیز خواهد بود و می‌توانید سریعا از بازار خارج شوید. می‌توان گفت که معامله‌گران با استفاده از استراتژی اسکالپینگ، کنترل بیشتری به شرایط بازار دارند.

مدیریت سبد ارزدیجیتال و متعادل‌سازی سرمایه

در حقیقت مفاهیمی مانند سطوح حمایت و مقاومت همیشه به منظور پیش‌بینی روند قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرند. وقتی قیمت ارز دیجیتالی مانند بیت کوین به سطوح حمایت نزدیک می‌شود، معامله‌گران به بازار ورود پیدا می‌کنند و به محض رسیدن به سطوح مقاوت دارایی خود را می‌فروشند. البته این امکان هم وجود دارد که قیمت در همان سطح باقی بماند یا با تغییرات جزئی همراه باشد. معمولاً کاهش ناگهانی قیمت ارز دیجیتال محبوبی مانند بیت کوین احساس ترس را در دل افراد زنده می‌کند و موجب می‌شود از خرید و سرمایه‌‌گذاری در بیت کوین خودداری کنند. اما افراد با تجربه اتفاقاتی از قبیل افت شدید قیمت را یک فرصت مناسب برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال می‌دانند و از شرایط پیش آمده نهایت استفاده را می‌کنند. همانطور که گفته شد بعضا استراتژی های بازار ارزهای دیجیتال علاوه بر تاثیر گذار بودن، عجیب و شگفت آور نیز هستند؛ برای مثال استراتژی معامله معکوس اغلب با واکنش نشان دادن بیش از اندازه همراه است!

  اعتراض پکن به مداخله‌جویی جمهوری چک در امور داخلی چین

لانگ ترم تریدر

برای نمونه، در مثال بالا شخص طرف قرارداد شما ۵,۰۰۰ دلار (تفاوت بین قیمت نقدی و آتی) به شما می‌پردازد. در این حالت، شما توانسته‌اید در‌برابر خطر سقوط قیمت بیت کوین از سرمایه‌تان محافظت کنید. فراموش نکنید که تنوع‌بخشی در بازار ارز دیجیتال بسیار مهم‌تر از بازارهای مالی سنتی‌تر با نوسان‌های کمتر است. حالا که با روش‌های مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری آشنا شدیم، وقت آن رسیده تا انواع استراتژی معاملاتی ارز دیجیتال را برای کاربران مبتدی معرفی کنیم.

http://changanblog.ir