چسبیدن پوند به سودهای پس از BoE

تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ و نکات صحبت

  • احساسات BoE به نفع پوند باقی مانده است.
  • NFP ایالات متحده و PMI خدمات، بعداً امروز بر سرفصل‌های اخبار قرار خواهند گرفت.
  • شکست مثلث متقارن چشم GBP/USD.

مهارت های معاملاتی خود را بالا ببرید و مزیت رقابتی به دست آورید. دستت را بگیر پوند انگلیس چشم انداز Q4 امروز برای بینش انحصاری در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار که باید در رادار هر معامله گر باشد.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی GBPUSD

پس از تصمیم بانک مرکزی انگلیس (BoE) برای نگه داشتن نرخ های بهره، پوند انگلیس رشد روز گذشته را حفظ کرد. خلاصه‌ای سریع از این نشست شامل آندرو بیلی، فرماندار BoE بود که بر لزوم حفظ نرخ‌ها در سطوح فعلی برای مدت طولانی‌تر برای کاهش تورم در بریتانیا تاکید کرد. با تأثیرات تاخیری افزایش‌های قبلی، سخت نگه داشتن شرایط سیاست پولی می‌تواند به ترتیب کاهش بیشتر تورم و بازار کار بریتانیا را تضمین کند.

قیمت گذاری در بازار پول (جدول زیر را ببینید) نشان می دهد که انتظارات برای کاهش بیشتر نرخ در دسامبر 2024 افزایش یافته است. 51bps از جانب 40bps اوایل این هفته. این قیمت‌گذاری با پیام‌های فرماندار بیلی و همچنین پیش‌بینی‌های تورم BoE مطابقت ندارد. زمان و داده های بیشتر به معامله گران تصویر دقیق تری از مسیر بالقوه BoE می دهد.

احتمالات نرخ بهره BOE

image1.png

منبع: Refinitiv

تقویم اقتصادی (در زیر) عمدتاً حول داده‌های خاص ایالات متحده متمرکز است، اما PMI خدمات بریتانیا ابتدا بر کابل تأثیر می‌گذارد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با حرکت به سمت قلمرو انقباضی در دو ماه گذشته، این ممکن است کمتر از حد باقی بماند 50 برای اکتبر علامت گذاری کنید و نباید تأثیر زیادی روی جفت داشته باشد. نوسانات احتمالاً بعداً در جلسه معاملاتی از طریق گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) پس از داده‌های ضعیف‌تر مشاغل از طریق تغییر اشتغال ADP و ادعاهای بیکاری در اوایل این هفته افزایش خواهد یافت. میانگین سود به دقت بررسی می شود تا ببینیم آیا کاهش اخیر ادامه دارد یا خیر.

  چشم انداز پوند/دلار، یورو/ پوند – ضعیف شدن پوند پس از تفسیر بانک انگلستان

PMI خدمات ISM یکی دیگر از آمارهای مهم برای ایالات متحده است که در درجه اول یک اقتصاد مبتنی بر خدمات است. بر خلاف بریتانیا، ایالات متحده موفق شده است در منطقه توسعه یافته برای این معیار باقی بماند. سخنرانان فدرال رزرو نیز در طول روز پراکنده هستند و افکار خود را پس از FOMC ارائه خواهند کرد.

تقویم اقتصادی GBP/USD (GMT +02:00)

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

اقدام قیمت GBP/USD در بالا، جفت معامله را در یک الگوی مثلث متقارن (مشکی) نشان می دهد که به طور سنتی از روند قبلی پیروی می کند – روند نزولی در این مورد. همانطور که گفته شد، بسته شدن تایید و شکست بالای مقاومت مثلثی می تواند این چشم انداز را باطل کند. سوگیری جهت‌گیری کوتاه‌مدت احتمالاً با داده‌های فوق‌الذکر ایالات متحده تعیین می‌شود که باید سرمایه‌گذاران را قبل از اعلامیه‌ها محتاط نگه دارد. شاخص قدرت نسبی (RSI) مکمل این دیدگاه است 50 سطح حاکی از تردید بازار است که به نفع حرکت صعودی و نزولی نیست.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • MA 200 روزه (آبی)
  • 1.2308/50 روز MA (زرد)
  • مقاومت مثلثی

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • 1.2200
  • 1.2100/پشتیبانی مثلث
  • پشتیبانی خط روند
  • 1.2000
  • 1.1804

تمایل مشتری IG صعودی (GBP/USD)

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر خالص هستند بلند در GBP/USD با 67% معامله گرانی که موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله).

کنجکاو هستید که بدانید موقعیت یابی در بازار چگونه می تواند بر قیمت دارایی تأثیر بگذارد؟ راهنمای احساسات ما بینش ها را در اختیار دارد – اکنون آن را دانلود کنید!

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas



منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-gbp-price-forecast-pound-clinging-to-post-boe-gains-wv-20231103.html