ین ژاپن آماده حرکت است زیرا دلار آمریکا در بحبوحه افزایش خطرات تغییر می کند. USD/JPY بالاتر؟

ین ژاپن، USD/JPY، دلار آمریکا، JGB، بازدهی خزانه داری، نفت خام، پاول – نکات صحبت

  • USD/JPY چشم های جدید اوج با دلار آمریکا تحت نظارت
  • بازدهی JGB از بازدهی خزانه داری پیش از پاول پیشی گرفته است
  • اگر جنگ اسرائیل و حماس گسترش یابد، خواهد شد دلار آمریکا/JPY از سرگیری تجمع؟

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

USD/JPY با افزایش بازده اوراق قرضه دولتی ژاپن (JGB) که با افزایش بازده خزانه داری در یک محیط ژئوپلیتیکی که دارایی های بهشتی را تا حدی پشتوانه داشته است، به بالاترین حد خود رسیده است.

JGBهای 10 ساله دو هفته پیش 0.81% افزایش یافتند و در معاملات روز سه شنبه با 0.76% ادامه دادند. در عین حال، اوراق خزانه 10 ساله پس از کاهش 4.88 درصدی در اوایل ماه، بالای 4.70 درصد معامله می شود.

اختلاف بین اوراق قرضه به نفع دلار آمریکا است و ممکن است فشار صعودی بر نرخ ارز بیافزاید.

گسترش اوراق قرضه 10 ساله USD/JPY و JP-US

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

در جاهای دیگر، دلار آمریکا با نزدیک شدن به آمریکای شمالی، جایگاه خود را از دست داد، اما تا امروز تا کنون در نشست آسیایی ثابت مانده است.

دلار استرالیا بیشترین افزایش را در 24 ساعت گذشته داشته است و 0.6350 را پس می گیرد و دلار کیوی برخی از زیان های پس از چاپ CPI را با 5.6 ​​درصد نسبت به سال قبل، کمتر از 5.9 درصد، جبران کرده است.

قیمت نفت خام امروز بار دیگر کاهش یافته است زیرا جنگ اسرائیل و حماس همچنان در کانون توجه قرار دارد. یک دیدگاه رو به رشد در بازار وجود دارد که اگر مناقشه به صورت منطقه ای مهار شود، ممکن است آنقدر که تصور می شد بر عرضه جهانی تأثیر بگذارد.

  راهبرد کانادا برای تقویت موقعیت نظامی در منطقه هند و اقیانوسیه / با چین مقابله می کند

قرارداد آتی WTI نزدیک به 86.30 دلار در بشکه است در حالی که قرارداد برنت در زمان چاپ کمی زیر 89.50 دلار است. قیمت زنده در سمت راست این مقاله قابل مشاهده است.

سهام APAC بیشتر از وال استریت پیروی کرده اند تا یک روز مثبت را کسب کنند. شاخص های هند یک استثنا هستند و اندکی در قرمز معامله می شوند.

پیش بینی می شود جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده اواخر این هفته از اسرائیل بازدید کند و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز برای کنفرانس کمربندها و جاده ها وارد پکن شد.

انتظار می‌رود که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در آنچه که می‌تواند برای بازارهای این هفته برجسته باشد، در روز پنج‌شنبه در باشگاه اقتصادی نیویورک سخنرانی کند.

به نظر می رسد این آخرین فرصت او برای بیانیه عمومی قبل از شروع دوره خاموشی این شنبه در آستانه نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در 31 اکتبر و 1 نوامبر باشد.

بازارهای نرخ بهره هیچ تغییری در نرخ هدف صندوق های فدرال رزرو در این جلسه قیمت گذاری نمی کنند.

طلای نقطه ای بار دیگر کاهش یافت و به کمتر از 1915 دلار آمریکا مبادله شد تا در بازار اروپا معامله شود.

پس از داده‌های مشاغل بریتانیا و نظرسنجی ZEW آلمان، ایالات متحده ارقام خرده‌فروشی را خواهد دید و کانادا آخرین چاپ CPI خود را دریافت خواهد کرد.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله USD/JPY

عکس فوری تحلیل فنی USD/JPY

USD/JPY به بالاترین سطح 12 ماهه در آغاز اکتبر نزدیک‌تر می‌شود و یک وقفه بالاتر از آن می‌تواند شاهد حرکت به سمت اوج 33 ساله باشد که در این زمان در سال گذشته در 151.95 مشاهده شد.

  قهوه لاته گانودرما دکتر بیز با کمترین قیمت و ارسال رایگان کافه لاته در فروشگاه اینترنتی کالااکسیر

چنین اقدامی احتمال مداخله فیزیکی بانک ژاپن (BoJ) در بازار ارز را به خطر می اندازد.

شکل گیری میانگین متحرک سه گانه صعودی (TMA) مستلزم آن است که قیمت بالاتر از SMA کوتاه مدت، دومی بالاتر از SMA میان مدت و SMA میان مدت بالاتر از SMA بلند مدت باشد. همه SMA ها نیز باید دارای گرادیان مثبت باشند.

وقتی به هر ترکیبی از SMA های 10، 21، 34، 55، 100 و 200 روزه نگاه می کنیم، معیارهای TMA برآورده شده اند و ممکن است نشان دهند که حرکت صعودی در حال تغییر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معاملات روند، بر روی بنر زیر کلیک کنید.

در جهت نزولی، حمایت ممکن است در پایین‌ترین حد اخیر در نزدیکی 147.30 و 145.90 یا در نقاط شکست در منطقه 145.05 – 145.10 جلوتر از کف‌های قبلی نزدیک به 144.50 و 141.50 قرار بگیرد.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

مبانی تجارت روند

image2.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCarthyFX در توییتر



منبع: https://www.dailyfx.com/news/japanese-yen-poised-for-a-move-as-us-dollar-pivots-amid-rising-risks-higher-usd-jpy-20231017.html