تحلیل فنی USD/JPY و GBP/JPY و تنظیمات بالقوه

ین ژاپن قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • USD/JPY – آیا شکست 155.00 بانک مرکزی ژاپن را بیدار می کند؟
  • GBP/JPY – بالاترین نرخ جدید و کوتاه مدت؟

پیش بینی های ین ژاپن در سه ماهه دوم: بینش انحصاری را در مورد کاتالیزورهای کلیدی بازار برای معامله گران باز کنید

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

بانک مرکزی ژاپن علیرغم مداخلات گهگاهی لفظی، ظاهراً راحت در حاشیه نشسته و به پایین آمدن ین نگاه می کند. طی چند هفته گذشته، بانک مرکزی ژاپن نگرانی خود را نسبت به ضعف ین ابراز کرده و هشدار داده است که آنها از نزدیک حرکات و نوسانات بازار را زیر نظر دارند، اما به نظر می رسد کلمات دیگر برای تقویت این ارز کافی نیستند. USD/JPY نزدیک به بالاترین حد خود باقی می ماند، در حالی که GBP/JPY برای یک فشار فنی بالاتر آماده می شود.

این دیدگاه اجماع مبنی بر اینکه 155.00 یک “خط در ماسه” برای USD/JPY است و پاسخ بانک ژاپن را به دنبال خواهد داشت، در حال آزمایش است، به خصوص که دلار آمریکا هر لحظه بالاتر می رود. در حالی که ین ضعیف باقی مانده است، دلار آمریکا در چند روز گذشته به شدت افزایش یافته است زیرا معامله گران انتظارات فدرال رزرو را در مورد زمان شروع کاهش نرخ بهره کاهش داده اند. این بازنشانی جنگ‌طلبی باعث شده است که بازدهی خزانه‌داری آمریکا به بالاترین حد چند ماهه برسد، با بازدهی UST حساس به نرخ ۲ ساله در روز سه‌شنبه به ۵ درصد رسید. تنظیمات فنی کنونی در UST 2 ساله پس از یک شکست خالص بالاتر از sma 200 روزه صعودی است، در حالی که 20-dsma به دنبال حرکت بالاتر از میانگین متحرک با تاریخ طولانی تر است. در حال حاضر یک راه اندازی پرچم و قطب صعودی بالقوه در حال انجام است و معامله گران باید این تنظیم را در روزهای آینده نظارت کنند.

  انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ

بازدهی دو ساله خزانه داری ایالات متحده

image1.png

یک پرچم صعودی و تنظیم قطب در نمودار روزانه USD/JPY در حال پخش است و نشان می دهد که این جفت ممکن است بالاتر و بالاتر از 155.00 حرکت کند. همانطور که قبلاً بحث شد، این به عنوان یک هدف مداخله بالقوه در نظر گرفته می شود، بنابراین معامله گران باید از هرگونه صحبت رسمی BoJ آگاه باشند. اگر بانک مرکزی اجازه دهد USD/JPY بالاتر رود، 160.00 هدف بعدی خواهد بود. مقاومت قبلی در 151.92 اکنون اولین سطح حمایت است.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

image2.png

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 16.19 درصد معامله گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 5.18 به 1 است. تعداد معاملات خالص معامله گران 2.26 درصد کمتر از دیروز و 6.04 درصد بیشتر از هفته گذشته است. خالص فروش معامله گران 3.74 درصد بیشتر از دیروز و 2.22 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

آخرین گزارش احساسات IG را دانلود کنید و کشف کنید که چگونه تغییرات روزانه و هفتگی در احساسات بازار می تواند بر چشم انداز قیمت تأثیر بگذارد:




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -6٪ 5% 3%
هفتگی 5% -3٪ -2٪

GBP/JPY همچنان به ثبت یک سری پایین‌ترین قیمت‌ها ادامه می‌دهد و شکستن بالاتر از سقف دو برابری اواسط تا اواخر مارس در حدود 193.50، یک سری بالاترین قیمت را ادامه می‌دهد. در بالا، بالاترین قیمت ژوئن 2015 در 195.88 به نظر می رسد. پشتیبانی اولیه حدود 191.00 است.

نمودار قیمت روزانه GBP/JPY

image3.png

نظر شما در مورد ین ژاپن – صعودی یا نزولی؟؟ می‌توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/japanese-yen-forecast-usd-jpy-and-gbp-jpy-technical-analysis-and-potential-set-ups-20240417.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار