تنظیمات اقدام قیمت GBP: GBP/USD، EUR/GBP، GBP/AUD

GBP قیمت، نمودارها و تجزیه و تحلیل:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله GBP/USD

بیشتر بخوانید: فدرال رزرو در جایگاه خود باقی می ماند، شاهد سه کاهش نرخ در سال 2024 است. قیمت طلا با کاهش بازدهی افزایش یافت

بانک انگلستان (BoE) به دنبال داده های تولید ناخالص داخلی با کار سختی روبروست

داده های تولید ناخالص داخلی بریتانیا که امروز منتشر شد، با کاهش 0.3 درصدی اقتصاد انگلیس در ماه اکتبر، تحت تأثیر قرار گرفت. با اجتناب از انقباض در دوره ژوئیه-سپتامبر، به نظر می رسد که شانس در نهایت تمام شده است. دوره ژوئیه-سپتامبر تا حد زیادی با تابستان انگلستان مصادف شد که تا حدی می تواند رقم تولید ناخالص داخلی ارسال شده را توضیح دهد. افزایش بازدیدکنندگان و سفر توسط ساکنان بریتانیا تا حد زیادی نقش مهمی در جلوگیری از انقباض دارد. طبق داده‌های امروزی، سوآپ‌های نرخ بهره بریتانیا به طور کامل در 4 کاهش 25 واحدی در هر کدام در سال 2024 قیمت‌گذاری شدند.

داده‌های امروز تنها امید فعالان بازار را نسبت به کاهش نرخ‌ها به دنبال رشد ملایم‌تر دستمزدها که در اوایل این هفته گزارش شد، تقویت کرد. تورم در بریتانیا کمی سرسخت‌تر باقی می‌ماند، به‌ویژه در بخش خدمات که همچنان چسبنده است. با در نظر گرفتن این موضوع، فعالان بازار انتظار دارند که BoE کاهش نرخ بهره را دیرتر از همتایان خود آغاز کند، اما انتظار دارند که آنها تهاجمی تر عمل کنند. در حال حاضر فعالان بازار انتظار دارند که بانک مرکزی اروپا کاهش نرخ بهره را در ماه مه آغاز کند در حالی که انتظار می رود بانک مرکزی اروپا در ماه ژوئن آغاز به کار کند.

  جدیدترین پوند انگلیس - داده های سنگین وزن بریتانیا در روزهای آینده پوند/دلار آمریکا، یورو/ پوند انگلیس را هدایت می کند

در حال حاضر به نظر می رسد که بریتانیا شاهد کاهش آهسته تر تورم است، دقیقاً همان مشکلی که کشور در زمان افزایش تورم با آن مواجه بود. بهترین مثال قیمت انرژی است که در بریتانیا به دلیل مقررات آهسته‌تر افزایش یافت، اما به نظر می‌رسد همین امر اکنون که قیمت‌های انرژی در حال کاهش است، رخ می‌دهد. قیمت مواد غذایی نیز داستانی مشابه دارد.

پوند انگلیس احتمالاً با فشار فروش رو به جلو رو به رو خواهد شد و ممکن است در هفته های آینده با مشکل مواجه شود زیرا بریتانیا با چالش های بیشتری نسبت به همتایان خود مواجه است. فردا از بانک انگلستان می شنویم و بررسی وضعیت BoE در مقایسه با فدرال رزرو که 75 واحد در ثانیه کاهش نرخ بهره را در سال 2024 پیش بینی می کند، جالب خواهد بود.

image1.png

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنیدتقویم DailyFX

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

اقدام قیمت و تنظیمات بالقوه

EURGBP

یورو/GBP نمودار روزانه

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

از دیدگاه فنی، EURGBP محدوده ای را که برای 7 روز معاملاتی در آن قرار گرفته بود، شکست. من هفته گذشته در مورد یک شکست در قطعه قبلی GBP Price Action خود نوشتم که در آن به بستن شمع روزانه بالاتر از محدوده اشاره کردم که یک حرکت سریع به سمت MA ها ایجاد مقاومت در اطراف دستگیره های 0.8630-0.8640 را مشاهده می کند.

  Will a Hawkish Fed Force Tokyo’s Hand Amid FX Intervention Concerns?

همچنین MA 200 روزه وجود دارد که در ناحیه 0.8660 قرار دارد. مقاومت زیادی تا ناحیه 0.8720 وجود دارد و این می تواند برای گاوهای GBP شکستن مهره ای سخت باشد.

GBPAUD

GBPAUD از اواسط سپتامبر محدود به محدوده بوده است، اما امروز تلاش می‌کند به زیر محدوده بازگردد. ما دو تلاش قبلی داشته ایم که با بستن شمع روزانه در زیر، حرکت بزرگتری را به سمت پایین باز کنیم. ناحیه پشتیبانی کلید بعدی در اطراف دسته 1.8500 قرار دارد که 400 پیپ دورتر است.

اگر قیمت امروز نتواند به پایین‌تر از امروز بسته شود، همچنان می‌تواند فردا پس از نشست BoE این کار را انجام دهد. MA 200 روزه مقاومت را ایجاد می کند زیرا درست بالای دسته 1.9000 قرار دارد در حالی که مانع دیگر در علامت 1.9110 قرار دارد.

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

سطوح مقاومت:

پوند/AUD نمودار روزانه

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

GBPUSD

GBPUSD امروز از یک منطقه تلاقی کلیدی جهش کرد و به طور کلی به اعتراف فدرال رزرو مبنی بر اینکه 75 واحد در ثانیه کاهش ممکن است در سال 2024 برسد کمک کرد. . بازارها پیش‌بینی می‌کنند که کاهش‌های تهاجمی‌تر از آنچه فدرال رزرو در حال حاضر با قیمت‌گذاری سوآپ فدرال رزرو تا 140 واحد در ثانیه کاهش می‌دهد، پیش‌بینی کند.

این باعث شد GBPUSD به بالای سطح 1.2600 برگردد و در مسیری برای بستن کندل چکشی عظیم قرار بگیرد. مقاومت کلیدی دقیقاً در بالای صفحه 1.2680 قرار دارد و ارزیابی واکنش بازار و نظرات فردای BoE جالب خواهد بود. من انتظار دارم که اگر BoE در نشست فردا لحن غیرعادی تری را اتخاذ کند، قیمت پوند به فروش زیادی خواهد رسید که با توجه به مجموعه داده های اخیر نمی توان آن را رد کرد.

  دیدار نمایندگان هسته ای کره جنوبی، آمریکا و ژاپن در سئول

سطوح کلیدی که باید مراقب باشید:

سطوح پشتیبانی:

سطوح مقاومت:

پوند/دلار آمریکا نمودار روزانه

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

احساس مشتری IG

داده های IG Client Sentiment به ما می گوید که 52٪ از معامله گران در حال حاضر موقعیت های SHORT دارند. این فقط نشانه بلاتکلیفی پس از حرکت صعودی امروز و آنچه BoE ممکن است فردا ارائه دهد است. آیا گاوها یا خرس ها کنترل را در دست خواهند گرفت؟

برای نگاهی عمیق تر به احساسات قیمت GBP/USD و راه های استفاده از آن، راهنمای رایگان زیر را دانلود کنید.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -10% 1% -5٪
هفتگی -12% -8٪ -10%

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



منبع: https://www.dailyfx.com/news/gbp-price-action-setups-gbp-usd-eur-gbp-gbp-aud-20231213.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار