دلار آمریکا یک پیشنهاد اولیه را به دست آورد، اکنون نرخ را 50/50 کاهش می دهد، طلا بیشتر می شود

قیمت و تحلیل دلار و طلا

• بازدهی خزانه داری ایالات متحده به بالاترین سطح چند ماهه بازمی گردد.

• CPI ایالات متحده و آخرین دقیقه FOMC حرکت بعدی دلار را هدایت می کنند.

• طلا با خرید بهشت ​​افزایش یافته است.

برای همه تاریخ‌های جلسات بانک مرکزی مهم، به بخش مراجعه کنید تقویم بانک مرکزی DailyFX

پیش‌بینی‌های فنی و اساسی طلا با نام تجاری جدید Q2 ما را دانلود کنید

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا در معاملات اولیه اروپا، به دلیل بازدهی بالاتر خزانه داری آمریکا، پیشنهاد بهتری دارد. NFPهای قوی جمعه گذشته – 303 هزار در مقابل انتظارات 200 هزار – به کاهش انتظارات بازار از کاهش نرخ بهره در ژوئن کمک کرد. بازارهای مالی هفته‌هاست که قیمت‌گذاری توسط FOMC در 12 ژوئن کاهش یافته است، اما اکنون به عنوان یک پرتاب سکه در نظر گرفته می‌شود زیرا انتظارات بیشتر کاهش یافته است.

بازدهی خزانه داری ایالات متحده پس از گزارش جابز افزایش یافت و بر اساس سود روز جمعه است. نرخ بهره حساس به نرخ بهره ایالات متحده در دو سال اخیر اکنون 4.77 درصد بازدهی دارد و در چند نقطه پایه بالاتر از آخرین بار مشاهده شده در اواسط نوامبر قرار دارد، در حالی که معیار 10 ساله ایالات متحده بالاتر از محدوده مقاومت شکسته است و در چند نقطه معامله می شود. -بالاترین ماه 4.475%.

انتظارات ترامپ از NFPs ایالات متحده، دلار آمریکا پیشنهاد خرید، طلا سقوط کرد اما حمایت بهشت ​​را حفظ کرد

نمودار روزانه بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده

محرک های دلار آمریکا در این هفته شامل تورم اصلی (مارس) و آخرین دقیقه FOMC است که هر دو در روز چهارشنبه منتشر شدند.

  هشدار سونامی به ساحل نشینان در نیوزیلند

برای همه اطلاعات اقتصادی منتشر شده و رویدادها را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX

شاخص دلار آمریکا در حال حاضر روی سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% در حدود 104.35 قرار دارد و توسط خوشه ای از سه میانگین متحرک ساده پشتیبانی می شود. این SMA ها پنج شنبه گذشته از شاخص حمایت کردند و یک کراس اوور صعودی 50 روزه/200 روزه که در اواخر مارس ساخته شد، حمایت بیشتری را برای حرکت بالاتر فراهم می کند.

صلیب طلایی – چیست و چگونه در هنگام معامله آن را شناسایی کنیم

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

پیش بینی هفتگی قیمت طلا – رکوردهای جدید در مورد افزایش ترس اسرائیل/ایران

طلا همچنان به رکوردهای جدید خود ادامه می دهد زیرا ترس های ژئوپلیتیکی به یک بهشت ​​قوی دامن می زند. تشدید تنش ها بین اسرائیل و ایران طلا را در روزهای اخیر به رکورد جدیدی رسانده است و با بعید به نظر می رسد وضعیت بین دو کشور به زودی حل شود، طلا همچنان در تقاضا باقی خواهد ماند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

نمودار قیمت روزانه طلا

همه نمودارها از طریق TradingView

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 42.79 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.34 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 0.49 درصد بیشتر از دیروز و 0.93 درصد کمتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 2.35 درصد کمتر از دیروز و 1.91 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که قیمت طلا ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 0% -1٪ -1٪
هفتگی -3٪ 3% 0%

دیدگاه شما در مورد دلار آمریکا چیست – صعودی یا نزولی؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق Twitter@nickcawley1 با نویسنده تماس بگیرید.



منبع: https://www.dailyfx.com/news/us-dollar-grabs-an-early-bid-rate-cut-now-seen-as-50-50-gold-rallies-further-20240408.html

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار